tiistai 3. helmikuuta 2015

KIITOS VASTAUKSIA KIITOS!

Ensin vähän ylimuokattuja kuvia!
Ja give.
 
Tästä pääset postaukseen jossa osallistun
Road Of The Pullips ja Siniapilan giveen
Ja Venlan kuvakilpailuun
 



 
 


Mun lemppari ♥
 

Äh pysty kuvia
 
 
 
Nämä kuvat on otettu puhelimella puolen yön aikaan...
Muutes muokkasin picmankeyllä.
 
 
Noniin kysymykset!
 
Anskun kysymykset:
 
 
Kysymys Taralle: Onko haastavaa asua Didin ja Lilianin kanssa?;) (ei pahalla Didi ja Lilian..)
 
Tara: No onhan se aika vaikeaa... KERRAN MINÄ
LÖYSIN MUROKULHON SOHVAN TAKAA!
Kukakohan se oli? Taisi olla eräs hyvin laiska ihminen!*ärtynyt katse Didiin ja Lilianiin päin*
Didi:SE OLI LILIAN! *osoittaa Liliania*
Lilian:SE OLI DIDI! *osoittaa Didiä*

 
 Kysymys Didille: Mikä on sun lempi lelusi? ( sullahan on lempi lelu vai mitä??!).
 
Didi:Juuups! Onhan mulla! Se jätti kilppari! ^3^
 

 
   Kysymys Lilianille: Onko sinulla suurta salaisuutta? ( jos on kerro se!!).
 
Lilian: Miksi mä sulle kertoisin! UnU
Jos mä kertoisin sä kuolisit järkytyksestä!
Mä olen tappanut herra nallen..
 

Neko-chanin kysymykset:
 
 Didi: Mikä olisi reaktiosi, jos aamulla herätessäsi sinulla olisi häntä?

Didi: Mä menisin lähimpään sademetsään ja liittoutuisin kaikkien apinoiden
kanssa ja me saataisiin kaikki maailman banaanit! Ja varmaan vangittaisiin Tara...
Tara: UnU
Lilian: Ei tuo ole reaktio!


Lilian: Mistä herkuista pidät? :3

Lilian:Noo... Suklaasta, jätskistä, hedelmä karkeista, lakuista, mansikoista,
mustikoista, kakuista ja Didistä!
Didi: Oletko sinä maistanut minua! O.o
Lilian: Joo, mä tuun aina öisin sun sänkyyn ja
nuolen sun poskia... *nuolee huuliaan*
Tara: No sehän on sitten sama asia kuin söisit Didin naama rasvaa!
Lilian: Näh... Didin iho tuo siihen sellaisen kivan jälkimaun.
Minä olen maistanut sitä rasvaa pelkiltään. Se on pahaa. Sanoinpahan vaan...


Tara: Haluaisitko opetella lentämään?


Tara: Opetella lentämään... MITÄ? MISSÄ? MILLOIN?
MINÄ ILMOITTAUDUN!!!




Venlan kysymykset:




Didi:
 Millon tuut Melodyn kanssa leikkiin?
Didi: No vaikka nyt!

        Kerro joku nolo juttu Tarasta.
Didi: Se joskus tanssii ja laulaa alusvaatteissa keskellä keittiötä!
Tara: Oliko pakko!!! UnU


Tara:
 Kerro joku nolo juttu Didistä.
Tara: No se on 100% nolo!

        Onko kiva olla Lilianin kummi?
Tara: No varmaankin joo. :)


Lilian:
 Onko Didi ja Tara kivoja?
Lilian: Didistä en kyllä tiedä enkä kyllä Tarastakaan...

         Onko kivaa olla talon pienin?
Lilian: EI! Mä en ylety herkkuhyllylle!

Kaikki:
 Tiedättekö kuka on Pirpana?
Lilian: SE ON ROIKOTTANUT MINUA HIUKSISTA JA
JUOSSUT YMPÄRIINSÄ MINÄ SEN SUUSSA! Sen hengitys haisee...
Didi: Ai tarkoitatko sinä sitä jätti läski kissaa?
Tara: Se on tullut mun huoneeseen!

           OwO (tähän vastaus)
Kaikki: OwO

           Kai muistatte pestä joka aamu ja ilta hampaat?
Tara: No kyllä me kaikki pestään hampaat mutta
tuo Didin karkinsyönti mädäntää sen hampaat niin nopeasti että
ne tippuu ennen iltaa...
Didi: Kaikki on sentäs vielä tallella!


Ja ainiin, Melodyllä on Didille joku supersalainen kysymys???

Melody: Didi, *kuiskaa* Mikä on sun SUUUURIN salaisuus? En kerro sitä kellekkään...
 Didi: Mä inhoan viulun soittajia...







Noniin tässä taisi olla tarpeeksi kysymyksiä tällä kertaa!

Ensi kerralla tulee varmaan draama tarinaa ;)

Kiitos kaikille kysymyksiä keksineille ja KIITOS 15 LUKIALLE!
Hihii...

 
♥: Ame ja Isoilmäiset Alienit 

 

4 kommenttia:

  1. Ihania noi " ylimiokatut kuvat" ♥ OwO
    Ja repesin kokoajan noista vastauksista xD
    Onnea 15 lukiasta!! ^^

    VastaaPoista
  2. Nauran noille joillekki vastauksille x3

    Melody: *kuiskaa* Mitä pahaa on viulun soittajissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Didi: No kerran mä näin kun yksi viulun soittaja katkaisi jonkun pään sillä sen jousella!
      Minä: Didi toi on vaan satua!

      Poista