torstai 29. tammikuuta 2015

KIITOS KYSYMYKSIÄ KIITOS!

Noniin alku höpinöitä!
 
No ensin Didin olkavarsi katkes! ;__________;
Mä olen mestari katkaisemaan obitsujen olkavarsia!
No se on aika hyväkin juttu, koska nyt mä voin ostaa uuden obitsun Didille!
Koska se on niin lörpsy!
Tara: Mikä on "lörpsy"?
Minä: Ööhh... O__________o
 
JA KIITOS KYMMENELLE LUKIALLE!
Lilian: Kröhöm!

Ömm... SIIS 13 LUKIALLE!!!!
 
Äh olen taikauskoinen....
 
Mutta joo...
 
Lopussa on yllätys!
 
PS: Tämä ei ole juhlis!
 
 
 

 Näille kahdelle neidille vaihdoin ripset.
Vähän tuuheammat. En ottanut niitä vanhoja ripsia sieltä alta pois.
 
Nyt Tara kertooo teille jotain!
 
 
 Tara: No kun teitä on 13 niin...
 

 Tara: ...Minä päätin auttaa tuota jättiä
tekemään kysymys postauksen!
Minä: Jaahas taasko se itsekäs Tara astui esiin! UnU
 
 Tara: Eikö olekkin MAHTAVAA!
 
 Tara: Viimeinkin te saatte kuulla
Didin noloimmat salaisuudet!
 
Didi: TARA!
Tara: No!? Niin ja kysymyksiä voi kysyä
meiltä kahdelta ja...
 

 Tara: ...Lilianilta!
Lilian: Hei! :)
 
Tara: Hei hei!
 
 
Aikaa on ensi postaukseen asti!
Kertoipa tuo paljon
 
Ps: 'Kliks' Anskun blogiin
 
♥: Ame ja isosilmäiset alienit!


6 kommenttia:

  1. Kysymys Taralle: Onko haastavaa asua Didin ja Lilianin kanssa?;) (ei pahalla Didi ja Lilian..) kysymys Didille: Mikä on sun lempi lelusi? ( sullahan on lempi lelu vai mitä??!). kysymys Lilianille: Onko sinulla suurta salaisuutta? ( jos on kerro se!!). Kiitos!!♥ ^.^

    VastaaPoista
  2. Kiva blogi ja ihanat neitokaiset sulla :3 Liityin lukijaksi, kävisitkö kurkkaamassa myös mun blogin? :)

    http://happypullips.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta! EI näy että olisit liittynyt lukiaksi? O.o No kuitenkin kävin kurkkaamasa! :)

      Poista
    2. hups, en ollu kai tehny "toimenpidettä" loppuu saakka, kun lityin lukijaks, mutta nyt liityin :)

      Poista
  3. Uijui, aivan ihana blogi! *u* Liityin lukijaksi!

    Didi: Mikä olisi reaktiosi, jos aamulla herätessäsi sinulla olisi häntä?
    Lilian: Mistä herkuista pidät? :3
    Tara: Haluaisitko opetella lentämään?

    Kävisitkö vilkaisemassa blogiani? owo
    pullipheroes.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. No tulinhan mä vihdoin!

    Didi: Millon tuut Melodyn kans leikkiin?
    Kerro joku nolo juttu Tarasta.
    Tara: Kerro joku nolo juttu Didistä.
    Onko kiva olla Lilianin kummi?
    Lilian: Onko Didi ja Tara kivoja?
    Onko kivaa olla talon pienin?

    Kaikki: Tiedättekö kuka on Pirpana?
    OwO (tähän vastaus)
    Kai muistatte pestä joka aamu ja ilta hampaat?


    Ja ainiin, Melodyllä on Didille joku supersalainen kysymys???

    Melody: Didi, *kuiskaa* Mikä on sun SUUUURIN salaisuus? En kerro sitä kellekkään...

    VastaaPoista