keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Help me!!

Mulle tapahtui kauheita eilen viime postauksen jälkeen!:(
Taran ranne on muussina! Se meni silleen jännästi rikki en osaa selittää... Onneksi sen voi korjata ostamalla uuden vartalon. :) Ja muo ärsyttää koska tätä blogia ei kato suomalaiset! Jostakin päin Aasiaa tai Kanadasta! Mutta kuitenkin mun kaveri saa pullipin koska sen iskä lähtee japaniin :) Ja kun mun toinenkin kaveri saattaa saada pullipin niin sitten mulla olis kolme kaveria jotka harrastaa nikkeilua :) Ja mulla alko haluttamaan sitä Make It Own pakkauksen jossa voi tehä oman pullipin! :)
Niin mä haluisin tehä siitä semmosen puna pään jolla ois siniset silmät ja pisamia! Joten tää oli nyt tämmönen lörpöttely postaus kun en jaksanu ottaa kuvia joten moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti